Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

digitaal aan en afwezigheidsbord

  • Leo Giesbergen

    Ik ben op zoek naar een digitale oplossing van ons oude aan- en afwezigheidsbord.

    Nu schuiven we nog heen en weer naar aanwezig of afwezig. Het wordt tijd ook dit in een modern jasje te gieten.

    Het liefst zoek ik naar een manier om via ons intranet op een scherm te tonen, waar onze mensen zich bevinden, aanwezig op de ene of de andere lokatie of afwezig.

    Wie kan mij helpen naar een oplossing?

    Leo Giesbergen

  • Jetske Yetsenga

    Helaas kan ik ook nergens iets vinden wat op een digitale aan/afwezigheids melder lijkt.

    Heeft u al een oplossing aanbevolen gekregen?

    met vriendelijke groet,

    Jetske Yetsenga

    Leo Giesbergen schreef:

    >

    > Ik ben op zoek naar een digitale oplossing van ons oude aan-

    > en afwezigheidsbord.

    > Nu schuiven we nog heen en weer naar aanwezig of afwezig. Het

    > wordt tijd ook dit in een modern jasje te gieten.

    >

    > Het liefst zoek ik naar een manier om via ons intranet op een

    > scherm te tonen, waar onze mensen zich bevinden, aanwezig op

    > de ene of de andere lokatie of afwezig.

    >

    > Wie kan mij helpen naar een oplossing?

    >

    > Leo Giesbergen

  • L. Giesbergen

    Helaas zijn wij nog niet verder gekomen. Het enige wat wij kregen aangeboden zijn digitale lichtkranten. Maar dan wordt het net zo'n snackbar.

    Wij hebben nu besloten om dat groter aan te pakken. Een systeem waarbij een totale registratie van klant en personeel aan de orde is. Dat gaat om een pasjessysteem, waarbij je geregistreerd kan worden zodra je binnen komt middels een soort zender. Ze noemen het RFID. Een scherm hebben we al, dus die investering hoeft niet meer te worden gedaan.

    Dit geeft je mogelijkheden om bijv. parkeren, in te checken, aanwezig en afwezig te melden, deuren te openen, eigen gegevens binnen het bedrijf te checken, kortom een systeem wat we in de loop der jaren kunnen opbouwen.

    heb je hier misschien iets aan?

    Met vriendelijke groet,

    Leo Giesbergen