Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Info over opzetten intranet gevraagd..

  • Nina

    Hallo!!,

    Ik ben vierdejaars studente BKI en (ook) ik ben bezig met een scriptie over intranet. Ik richt me vooral op de volgende zaken:

    - Wat zijn de valkuilen \ randvoorwaarden bij het opzetten van een intranet?

    - Hoe zorg je voor een duidelijke structuur achter het intranet?

    - Hoe creëer je draagvlak in de organisatie?

    (Eigenlijk dus de algemene zaken die in een goed plan van aanpak moeten staan..)

    Mocht er iemand tips, onderzoeksresultaten of andere informatie hebben dan zou ik het heel erg waarderen als je die naar mij wil doorsturen!

    Alvast bedankt,

    Nina

  • Rob

    dag nina, ik ben ook bezig met een afstudeeropdracht over intranet, als je wil kunnen we info gaan “ruilen”

    Groet,

    Rob

  • Lito

    Ook ik ben bezig met het opzetten van een intranet. Ik ben een 2e jaars deeltijd-KBI student en moet in juni 2003 afstuderen. Ik wil een intranet implementeren binnen het bedrijf waar ik werkzaam ben. Een aantal eisen waar het intranet aan moet voldoen is: snel, overzichtelijk, de juiste info op de juiste plekken, koppeling met personeelsinformatie-systeem (koppeling hebben we al in huis). Het intranet ga ik waarschijnlijk bouwen in Frontpage en/of Dreamweaver. Ben nog aan het nadenken over de layout, en waar ik nu eigenlijk mee zit: met welk modelleringstool ga ik het intranet ontwikkelen, fco-im / uml / of iets dergelijks???

    Het volgende moet ik opleveren: een werkende intranet, een reflectie-opdracht, en verschillende documenten waarin de volgende zaken vastgelegd liggen =>

    content management, intranet beheer, enz.

    Succes met jullie opdracht!

    Lito Fernández.

  • M.