Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Partner in het bouwen van een Intranet

  • Sjeke Berends

    Heeft iemand goede ervaringen met een partner in het realiseren van een Intranet?

    Wie o wie kan mij een bedrijf aanbevelen?

    Bij voorbaat hartelijk dank!

    Sjeke.

  • M.

    Zelfs het bouwen is niet meer nodig, dat hebben zij al voor het grootste gedeelte gedaan met het ISI. En het is nog eenvoudig uit te breiden en te beheren ook:

    Infoland.nl

  • Sjeke Berends

    Beste M. (?),

    Bedankt voor je reactie! Heb je zelf ervaring met infoland? En zo ja, wat zijn je ervaringen?

    Met vriendelijke groet,

    Sjeke.

  • B.

    kan iemand mij vertellen wat een intranet mag kosten voor een organisatie van 20 man? Heb interesse, maar geen idee wat de kosten van een dergelijk systeem zijn. Liefst opensource

  • edwin van den Vijver

    kijk eens op de volgende link http://www.aniteweb.nl/intranite, wellicht vindt je hier wat je zoekt.

  • Edward Groot

    Geachte heer Berends,

    Voor (grote) organisaties wordt door Paragon, gevestigd te Deventer, een volledig kennisplatform (Intranet) ingericht. Nagenoeg alle organisaties die zich bezig houden met de ontwikkeling van Intranet voor opdrachtgevers focussen zich voornamelijk op de techniek. Paragon beheerst niet alleen de techniek (eigen team van ontwikkelaars). Met haar eigen, unieke content management systeem, weet Paragon deze techniek ook te implementeren als communicatiemiddel in (vaak) complexe organisaties. Hiervoor wordt gebruikt gemaakt van eigen communicatieconsultants, contentbeheerders en systeemdeskundigen.

    Kortom een volledige implementatie van een Intranet als (intern) communicatiemiddel is voor Paragon ‘core business’.

    Volledigheidshalve is het van belang te weten dat wij deze projecten uitvoeren voor voornamelijk grote (soms internationale) organisaties.

    Extra informatie aanvragen kan via e.groot@paragon-cis.nl. Website: www.paragon-cis.nl. Telefoon 0570-665700

    Veel succes.

    Met vriendelijke groeten,

    Edward Groot

    Paragon Corporate Identity Support

    Sjeke Berends schreef:

    >

    > Heeft iemand goede ervaringen met een partner in het

    > realiseren van een Intranet?

    > Wie o wie kan mij een bedrijf aanbevelen?

    >

    > Bij voorbaat hartelijk dank!

    >

    >

    > Sjeke.

  • Sjoerd Hess

    Kosten voor een intranet compleet met content management systeem voor 20 man. Vanaf Euro 3000 of in een ASP model inclusief hosting op het internet 8 euro per gebruiker per maand.

    Kijk eens op www.intrasite.nl om email me voor verder informatie.

    B. schreef:

    >

    > kan iemand mij vertellen wat een intranet mag kosten voor een

    > organisatie van 20 man? Heb interesse, maar geen idee wat de

    > kosten van een dergelijk systeem zijn. Liefst opensource