Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Intranet als programma

  • Arie

    Beste hulp,

    Ik ben bezig met het maken van een intranet. Op dit moment draait alles gewoon in explorer, met de statusbalken e.d. erboven. Ik ben op zoek naar iets, waarmeer ik het zonder iexplorer kan laten draaien, zodat mensen niet zomaar een adres kunnen intikken e.d.

    Ik hoop dat iemand een progje heeft, waarmee je een windowless scherm kan openen. Ik heb alles al geprobeerd, namelijk flash projector file e.d., maar ik kan het niet zonder dat er 1 gewoon explorerscherm openblijft.

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen

  • Chris

    Met wat javascriptcode kun je alle opdrachtenbalkjes weghalen. Ook de adresbalk, statusbalk enz. zodat je alleen het scherm waarin de pagina staat overhoudt.

    www.javascript.com

  • micha

    Explorer kun je in kiosk mode laten draaien met optie -k, dan krijg je volledig scherm. Dit is echter weer ongedaan te maken met alt F4. Als je een beetje handig met programmeren bent kun je in delphi makkelijk je eigen browsertje bouwen m.b.v. het webbrowser component.

  • Ralph Visser

    je kan dit per pc in de reg ergens instellen ik weet niet precies waar ik wist het wel maar k heb niet echt veel zin om de reg uit mijn hoofd te leren dus ben het weer vergeten!

    maar anders moet je maar ergens gaan zoeken op het net over de reg