Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

opzetten intranet

  • Jan M

    Ik wil bij ons op school een intranet opzetten. Hoe doe ik dat en wat heb ik er voor nodig. We hebben een netwerkwerk (novell) en een aansluiting via kennisnet op internet.

  • Datsa

    Beste Jan,

    Ik heb toevallig uw bericht gelezen op internet en wil er graag op reageren. Wij zijn een software bedrijf gevestigd te Amsterdam, ANOX Software BV, en beschikken over een aantal unieke oplossingen en technologieën voor het opzetten van een intranet/extranet.

    Mocht u meer informatie wensen of eventueel op een gesprek bij ons langskomen dan hoor ik het graag van u.

    U kunt uiteraard ook op onze website kijken voor meer info over ons bedrijf. www.anoxsoft.com

    Met vriendelijke groeten,

    Daca Govedarica

  • Mark

    Beste Jan,

    Als je op zoek bent naar een intranet oplossing (pakket) waarbij de meest wenselijke functies al voor je ontwikkeld (en betaalbaar) zijn, dan kan ik je aanraden eens te kijken bij Infoland.nl. Zij hebben een intranet-pakket dat erg geschikt is voor beginnende intranet-gebruikers. Ook kunnen ze prima wijzen op aandachtspunten en valkuilen bij het voorbereiden, opzetten, implementeren en onderhouden van een intranet.

    Ik hoop dat je er iets wijzer van wordt.

    Vriendelijke groet,

    Mark.